Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Zvezde supermarket kulture

Vukadinović, Maja

Šifra: 063382

Kategorija: Filozofija, psihologija, socio.

Podkategorija: Sociologija, antropologija i kulturologija

Autor: Vukadinović, Maja

Stranica: 203

Izdavač: Clio

Godina: 2013

Mjesto izdavanja: Beograd

Uvez: Tvrdi

Format: 16x22 cm

Stanje knjige: Kao nova

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Medijska slava u potrošačkom društvu. Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije. Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...