Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Početna Ekonomija Upravljanje zadovoljstvom klijenata

Upravljanje zadovoljstvom klijenata

Vranešević, Tihomir

Šifra: 059256

Kategorija: Ekonomija

Autor: Vranešević, Tihomir

Stranica: 356

Izdavač: Golden marketing

Godina: 2000

Mjesto izdavanja: Zagreb

Uvez: Tvrdi

Format: 16x24 cm

Stanje knjige: Vrlo dobro

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Jedna od važnijih promjena u poslovnom upravljanju u posljednjih pola stoljeća jest prihvaćanje filozofije marketinga kao upravljačkoga standarda. Marketing je postao jedan od glavnih čimbenika konkurentnosti i profitabil-nosti tvrtki. To je neupitno - zaista su tvrtke vođene tradicionalnom filozofijom upravljanja marketingom bile uspješnije od drugih. Ali nažalost, čini se da danas za opstanak i uspjeh na tržištu nije dovoljno imati samo osmišljenu koncepciju marketinga u klasičnom smislu.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...