Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Moć identiteta

Castells, Manuel

Šifra: 068579

Kategorija: Filozofija, psihologija, socio.

Podkategorija: Sociologija, antropologija i kulturologija

Autor: Castells, Manuel

Stranica: 466

Izdavač: Golden marketing

Godina: 2002

Mjesto izdavanja: Zagreb

Uvez: Tvrdi

Format: 16x24 cm

Stanje knjige: Vrlo dobro

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Informacijsko doba: Ekonomija, društvo i kultura, svezak II. Iako se slažem s Giddensovom teorijskom karakterizacijom izgradnje identiteta u razdoblju kasne modernosti, držim, na temelju analiza koje su iznesene u prvom svesku ove knjige, da uspon umreženoga društva dovodi u pitanje procese izgradnje identiteta tijekom ovog razdoblja te tako pokreće nove oblike društvene promjene. Do toga dolazi zato što se umreženo društvo, za najveći dio pojedinaca i društvenih skupina, temelji na sustavnom razdvajanju lokalnoga i globalnog. A, dodao bih, i odvajanjem moći i iskustva u različite vremensko-prostorne okvire (svezak L, 6. i 7. poglavlje). Na taj način refleksivno planiranje života postaje nemoguće, osim za elitu koja obitava u bezvremenskom prostoru tokova globalnih mreža i njihovih lokalnih pomoćnika. A za izgrađivanje intimnosti na osnovi povjerenja, potrebna je redefinicija identiteta potpuno autonomneg u odnosu prema umrežujućoj logici prevladavajućih institucija i organizacija.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...