Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Marketing u kulturi i umetnosti

Colbert, Francois

Šifra: 063431

Kategorija: Filozofija, psihologija, socio.

Podkategorija: Sociologija, antropologija i kulturologija

Autor: Colbert, Francois

Stranica: 326

Izdavač: Clio

Godina: 2010

Mjesto izdavanja: Beograd

Uvez: Tvrdi

Format: 14x21 cm

Stanje knjige: Nova

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture. Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...