Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Početna Ekonomija Isus pere bjelje: Kako je Crkva izmislila marketing

Isus pere bjelje: Kako je Crkva izmislila marketing

Ballardini, Bruno

Šifra: 011166

Kategorija: Ekonomija

Autor: Ballardini, Bruno

Stranica: 175

Izdavač: Fraktura

Godina: 2010

Mjesto izdavanja: Zagreb

Uvez: Tvrdi

Format: 13x20 cm

Stanje knjige: Vrlo dobro

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Merchandising, PR, copywriter, product manager… ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene." Knjiga "Isus pere bjelje" nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...