Integralna metoda u radu s predškolskom
Bašić, Josipa
Podijeli s prijateljima
Facebook
Google+
Pinterest
E-mail
Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima. Autori: Josipa Bašić, Boris Hudina, Nives Koller Trbović, Antonija Žižak. Temeljna svrha ove knjige, kao i edukacije odgajatelja i stručnih suradnika dječjih vrtića, što je prethodila ovoj knjizi, sastoji se u prepoznavanju i vježbanju onih socijalnih vještina i tehnika individualnoga i grupnog rada koje će utjecati na socijalno-emocionalno područje i proces razvoja i sazrijevanja djece predškolske dobi, tako da odgajatelji koji rade s djecom i njihovim roditeljima, kao i drugi stručni djelatnici dječjih vrtića, budu educirani za primjenu integralne metode. Kao što je rečeno u knjizi Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski dio, riječ je o metodi čiji je teorijski okvir humanistički pristup, a naglasak je na teorijama učenja i teorijama potreba, što se operacionaliziraju kroz komunikacijske procese.
Vaš komentar na knjigu
Komentiranje je zatvoreno