Antikvarijat i izdavaštvo
Stare knjige za novo čitanje

0 kom / 0,00 kn
Dostava: 0,00 kn Ukupno: 0,00 kn

Dovrši kupovinu

Početna Ekonomija 4-D Branding

4-D Branding

Gad, Thomas

Šifra: 060403

Kategorija: Ekonomija

Autor: Gad, Thomas

Stranica: 238

Izdavač: Differo d.o.o.

Godina: 2005

Mjesto izdavanja: Zagreb

Uvez: Meki

Format: 14x20 cm

Stanje knjige: Vrlo dobro

Ocjena:

Komentara na knjigu: 0

Razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije. Autor "4-D Brandinga" vam omogućuje pristup revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti. Model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brandove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni "brand kod" ili "mindspace", jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt vašeg poslovanja - od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.
Knjige iz iste kategorije

Vaš komentar na knjigu

učitavam komentare...